Söndag kväll.

Har inte bloggat sedan i torsdags typ. Och knappt då heller. Vet inte riktigt var jag ska börja, har ju nästan glömt bort hur man gör :-P. Nu är dock insparken över, så i stället för en massa plugg, jobb och festligheter kommer jag nu bara ha plugg och jobb.. eller vänta, det där lät ju tragiskt :-O, hehe, festligheterna ska ju fortsätta så klart, dock inte riktigt lika ofta (11 dagar av 14 är ju kul, men shit vad trött jag är nu!)

I morgon blir det skola först och sen jobb. Nu ska jag försöka sova. Borde egentligen plugga men känner tyvärr att matten och jag inte riktigt synkar just nu...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:)

2009-08-31 @ 07:36:04
URL: http://joachiimz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0