I'm alive!

Fullt upp idag som vanligt. Dagen började med Räknestuga, kan dock inte påstå att jag förstår algebran speciellt mycket bättre än jag gjorde igår :-S. Sedan var vi på studiebesök på ett bygge, SMOT-huset som håller på att byggas här i Jönköping. Kanske kommer jag arbeta med något liknande om några år?

På eftermiddagen var det dags för badkarsrace i hamnkanalen (bilder kommer!). När jag kom hem var jag så trött så jag gick och lade mig en stund för att vila. Min planerade 15-20 minuters powernap blev två timmar!!! Därav bristen på inlägg idag... Jag har massor att skriva om men ingen tid, snart är dock insparken över och då blir det förhoppningsvis lite lugnare.

I morgon är det äntligen dags för insparkssittningen :-D

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0