Tröttare än vanligt till och med

I går sov vi länge. Vi gick nog inte upp förrän vid elvatiden. Följden blev så klart att jag, som vanligt inte var trött på kvällen, utan gick och lade mig alldeles för sent. Skillnaden, som gör att jag nu knappt kan hålla ögonen öppna, är att jag ca 0430 vaknade av att jag hade fruktansvärt ont i magen. Jag låg väl en halvtimme eller något och väntade på att det skulle gå över, och när det väl hade lagt sig så trodde jag ju att jag skule få sova en stund till. Vad tror ni hände? Jo, då började kattmonstret mjaoa högt, gällt och oavbrutet. Så höll det på. Tills det var dags att gå upp.




Det är nog dags för mig att gå och lägga mig nu =)
Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: My

sv; haha okejs tack detsamma du:D

2009-09-28 @ 21:58:26
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var det Mando som sprang bort? Har hon kommit till rätta????!?!??!?!?!? :'(

2009-09-28 @ 22:15:53
Postat av: Ester

Det var jag som skrev den tidigare kommentaren.

2009-09-28 @ 22:16:47
URL: http://estervirefjall.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0