Seg idag :-S

Har legat i soffan större delen av dagen. Rätt vanlig söndagssysselsättning för mig :-D. Tänkte eventuellt ta en liten promenad sen, är dock inte helt säker på om jag orkar. Något jsom jag dock verkligen måste göra är att plugga lite. Jag känner att det börjar bli dags att ta tag i skolan på allvar då första tentaveckan närmar sig med stormsteg...

Kräftskivan igår var superrolig. Har inte kollat igenom bilderna än, men om det blev någe bra kommer det upp på bloggen under kvällen förhoppningsvis =)

Kommentarer
Postat av: Sofia Kvarnström

Sv: Tack detsamma :)

2009-09-20 @ 16:55:11
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0