En snygg kille?

Eftersom jag surfar runt en del på trafik-sajter kommer jag ibland i kontakt med bloggar där den här killen verkar vara en rätt stor del av ägarens liv.


Jag är ledsen, men jag förstår inte grejen. Jag tyckte Twiligt var en helt ok film, och tycker att det ska bli roligt att se den nya, New Moon som väl är på G tror jag. Jag har även läst alla böckerna och kan verkligen rekommendera dem. Men jag fattar inte vad som gör att tjejer är så galna i den här killen? Är det för att han är snygg? Eller är det egentligen så att tjejerna är förälskade i hans Twiligt-karaktär? Jag menar, jag har sett flera bloggar där tjejerna till och med har med honom i sin header :-O.

Om du som läser detta är en av de (relativt mångtaliga) tjejerna som verkligen tycker att Robert Pattison är en riktig drömkille så ta inte illa upp. Jag dömer ingen, jag är bara fascinerad. Jag funderar om det är för att jag börjar bli gammal :-S

 

Nu ska jag kolla på House =)=)


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha äntligen någon som undrar samma sak som mig, jag förstod inte heller när jag såg filmen vad som är så speciellt med han, jag fastnade då inte heller!

2009-10-01 @ 02:52:25
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: Jojo

Före jag såg filmen så fattade jag det inte - jag menar han är inte så snygg precis. Men när jag såg filmen så fattade jag det - eller iaf för en dag hehe sen gick 'förälskelsen' över. Men ah jag tror att tjejer är definitivt 'in love' med hans twilight karaktär för han är 'mysterious' osv. :)



Love, jojo xxx

2009-10-03 @ 19:24:17
URL: http://jojolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0