Arg, irriterad, ledsen och lite orolig

Var inne och kikade på Tradera för en stund sedan. Tänkte kolla efter något kul och billigt till sittningen nästa vecka och hittade ett billigt nitskärp som jag bestämde mig för att buda på. Men vad hände när jag skulle logga in? Jo, jag fick ett litet meddelande om att mitt konto är spärrat på grund av en obetald faktura. Sedan i vintras! Jag medger absolut att det var fruktansvärt dumt av mig att missa fakturan när jag först fick den. Men efter att det förföll har jag inte fått en enda påminnelse. Jag har fått en påminnelseavgift, men ingen påminnelse, varken via mail eller via snigelpost. Inget inkassokrav heller för övrigt, så vad har hänt? Jag har betalat nu, men är livrädd att de på något sätt ska kunna kräva ut en massa avgifter och räntor i efterhand. Kan de göra det? Och hur ska jag kunna bevisa att jag inte hört ett pip från dem sedan de skickade ut den ursprungliga fakturan (den har jag faktiskt hittat i min inkorg)? Känner mig jätteorolig just nu =(. Och arg för att mitt konto är spärrat, kanske för ett bra tag framåt, vem vet? Lär nog tyvärr inte bli något billigt nitskärp för mig. Skit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0