Ajajaj

Kollade på veckans arbetsschema nu. Hade ju verkligen sett fram emot sittningen på onsdag. Problem: sittningen börjar 18:30, jag jobbar till 19:15. What to do?? Det finns två personer jag kan byta med, så jag hoppas verkligen att någon av dem  kan :-O. Annars blir det ingen sittning för mig. *Snyft*

Nej, inte tycka synd om sig själv. Det kunde vart värre. Båda de andra 25:orna är i alla fall lediga på onsdag så möjligheten att någon av dem kan jobba finns ju faktiskt. Och om det skulle bli så illa att jag missar sittningen så kan jag ju gå till Kåren senare på kvällen och träffa allt folk. Då sparar jag ju lite pengar också.

Vad är väl en bal på slottet? Eller något...

Nu blir det sova.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Karro

Kikade in på din blogg och ville bara säga att den är fin och önska dig en trevlig dag=)

2009-09-21 @ 17:31:31
URL: http://karolinabergman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0