Torsdag

Sitter i soffan och njuter av en kopp kaffe innan de är dags att åka till skolan. Jag passade på att gå upp lite extra tidigt för att slippa stressa. Jätteskönt! I går fyllde David år så dagens frukost blev rester av smörgåstårtan. Mums!

I går fick jag ett paket jag hade beställt från Panduro Hobby. Jag har länge varit sugen på att testa på att göra egna smycken, helst i egen design så klart, men eftersom jag aldrig tillverkat ett smycke i hela mitt liv bestämde jag mig för att köpa färdiga set till att börja med. Det verkar hur som helst jätteskoj att hålla på. Mitt mål är att kunne ge egendesignade smycken till familj och vänner i julklapp.


Mitt första. Vad tycks?

Nu ska jag sticka iväg till skolan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0