Snart är det jul...

Julen närmar sig med snabba steg. Idag trillade ett mail från IKEA family in i min inbox med följande bild:


Ser jättetrevligt ut tycker jag! I bland kan ju IKEAs julsaker vara lite väl plastiga, överdrivna och kitschiga, men i år verkar de ju ha lyckats. Ser fram emot att åka upp snart och kika lite närmare på alla mysiga saker. Det är förvisso ett par månader kvar, men ändå. Tiden går ju så fort, så innan man vet ordet av så står man där på julafton!

Ser ni fram emot julen? Jag har en tendens att ta på mig för mycket och bli lite stressad, men i år har jag bestämt mig för att bara njuta! Kanske har man sån tur att man får en vit jul i år?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack detsamma, lägger till dig med nu <3

2009-10-25 @ 18:59:12
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0