I morgon är det dags

Inte mitt livs första tenta, men väl den första sedan jag läste engelska och den första på programmet. Jag har ingen aning om ifall jag kommer klara tentan eller inte. Klart är i alla fall att eftermiddagen/kvällen kommer att spenderas i skolan för att försöka banka in det sista i huvudet. Sedan är det bara att be än liten bön att de frågor man får på provet är på det man lyckats lära sig, och inte något annat.

Senare i kväll blir det lugn hemmakväll med älsklingen. Var på torget tidigare idag och köpte lite gott bröd och en god stark ost <3.

Nu ska jag alldeles strax åka till skolan
Take care <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Är du intresserad av att gå på nordiska gårdsbands festivalen i Jönköping nu i helgen? Jag lottar ut 4 biljetter på min blogg :P kolla gärna om du är intresserad annars kan du ju bara ignorera detta :P

2009-10-12 @ 15:44:02
URL: http://lolad.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0