I morgon är det dags

Inte mitt livs första tenta, men väl den första sedan jag läste engelska och den första på programmet. Jag har ingen aning om ifall jag kommer klara tentan eller inte. Klart är i alla fall att eftermiddagen/kvällen kommer att spenderas i skolan för att försöka banka in det sista i huvudet. Sedan är det bara att be än liten bön att de frågor man får på provet är på det man lyckats lära sig, och inte något annat.

Senare i kväll blir det lugn hemmakväll med älsklingen. Var på torget tidigare idag och köpte lite gott bröd och en god stark ost <3.

Nu ska jag alldeles strax åka till skolan
Take care <3

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Gå snälla in och rösta på mig, tar inte mer än 1 minut http://www.tv4.se/1.1173520?i=76. På måndag utser de en vinnare som vinner två biljetter till Blog Awards 2009.

tack för ditt stöd ! :)

2009-10-10 @ 17:02:02
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/
Postat av: shall

Lycka till du klarar den säkert andas lugnt och tänk till ordentligt....det fixar du.



Nu har jag äntligen beställt hem både skor/stövlar som kommer att säljas på min blogg.



Gå gärna in där och se om det finns några som passar din smak......Det är först till kvarn som gäller så passa på att beställ din favorit.



2009-10-15 @ 23:37:05
URL: http://shall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0