Hemmaplugg

Hemma igen efter dagens fantastiskt långa skoldag. Jag tänkte dock att jag skulle "plugga" lite, det vill säga rita av en bild av en skiftnyckel som jag gjorde under gårdagens lektion i Skiss och Gestaltning (nästa vecka ska den skuggas och då ska man ha ett antal kalkerade/kopierade kopior att rita på). Jag kom på den fantastiska idén att i stället för att springa runt i skolan och leta efter ljusbord så "tillverkar" jag mitt eget genom att helt enkelt lägga en lampa under glasbordet. Smart va!?



Hann för övrigt kalkera bilder en gång medan jag laddade upp det här fotot på bloggen. Ladda upp direkt från minneskort, not recommended!

Kommentarer
Postat av: sandra

Vinn en ed hardy tröja (linne)



För att vara med och tävla måste du: Göra en bild om mig. kopiera bilder på mig från min blogg och gör

din egen bild med bilder och text.

Skicka in den till: [email protected]



Den bilden jag gillar mest vinner!



( linnet är storlek L men är som storlek S. Se linnet på min blogg )



Vinnaren tar jag ut den 6 november. Vinnaren får också en länk på min blogg såklart!

Om du har frågor kan du kontakta mig på: [email protected]



MVH smtlg.webblogg.se

2009-10-22 @ 17:41:03
URL: http://smtlg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0