Why?

Ok, headern tillbaka. Nu har dock besöksräknaren försvunnit i stället, och jag vet så klart inte vad jag har gjort i vanlig ordning =(. Jag har i alla fall hellre headern på plats så länge =). I morgon kväll kanske jag hinner fixa lite mer.

I dag har det varit jobb och jobb och jobb och jobb. Och liten fika med en gammal klasskompis. Det är så kul när gamla kompisar som bor långt bort kommer hem över sommaren! Jag är tyvärr själv jättedålig på att höra av mig =(

Nu måste jag sova. Börjar bli ledsamt att vara så fruktansvärt trött varje dag. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0