Snart helg!

Inte långt kvar av veckan nu! Ska inte jobba på lördag för ovanlighetens skull =). Ska dock ägna mig åt annat sorts arbete i stället, nämligen att hjälpa min syster att flytta. Hon ska flytta till Skåne och gå en musikalutbildning. Kul för henne, surt för mig =(. I morgon kväll blir det grillning hemma hos mor på landet. Härligt! På lördag kväll ska vi fira Tor natten lång. Om jag inte somnar... :-D




Hur ser jag ut i glasögon? Snygg? Mupp? Tycker själv att jag ser ganska business-aktig ut...




Stekte hamburgare med cheddarost till middag. Skippade brödet. Duktig flicka!


Nu ska jag fixa matlåda till morgondagen. Sedan sova =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0