Önskar att jag hade längre hår =)

Hittade tips på några fina frisyrer på Aftonbladets hemsida idag. Önskar verkligen att jag kunde se ut så här i håret... tyvärr är mitt hår alldeles för kort för att ha stora rufsiga knutar eller långa vackra hippieflätor. Inte växer det speciellt snabbt heller. Är det inte konstigt? När man har kort hår växer håret som ogräs, men när det är långt går man nästan och drar i det för att det ska växa snabbare... Måste klippa mig snart också. Jag väntar alltid alldeles för länge med att klippa mig eftersom jag vill ha långt hår. Resultatet blir givetvis att håret blir jätteslitet så att jag måste klippa mycket mer i stället. Att man aldrig lär sig :-P. Här kommer lite bilder på hur mitt hår sett ut genom åren, äldst först... :-D




Läskiga dreads... 05-nånting




Korthårig efter läskiga dreads. Piercingar hade jag också :-O




Rödhårig med lugg




Blondie





Lockig på nyår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0