Mina första experiment



Blomman fick lite starkare färger




Vinet blev lite rödare.




Man kanske skulle bli rödhårig igen?




En bild med ett filter.


Photoshop är jätteroligt än så länge. Det finns fantastiskt mycket saker man kan göra med sina bilder. Dels kan man ju, som här, överdriva eller förändra bilderna så de blir lite udda, roliga eller skruvade. Men framför allt kan man ju fixa till bilder som inte blivit helt 100% perfekta. Jag skulle antagligen kunna sitta hur länge som helst och testa olika grejer och jag ser verkligen fram emot att lära mig mer. Nu ska jag dock sova, i morgon väntar jobbet igen.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0