Måndag

I dag har det varit en ganska seg dag på jobbet.. Jag blev totalt utskälld av en kund för att jag inte kunde ta hem en viss kameramodell. Kunden i fråga tyckte att jag var otrevlig och spydig. Blev nästan lite ledsen, vilket jag inte brukar bli. När jag började jobba på kundcenter tog jag ofta åt mig ganska hårt av vad kunderna sa. Det är inte klokt vilka saker folk häver ur sig när de inte behöver se den de pratar med i ögonen. Man vänjer sig dock, fast det finns ju gränser.





På vägen hem funderade jag varför cykeln gick så trögt. När jag kollade på däcket förstod jag.




Tur att det finns cykelpumpar!


Nu ska jag fortsätta exprimentera med Photoshop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0