Vill du ha fler besökare till din blogg?



Det finns en massa olika sätt att få fler besökare till sin blogg. Det viktigaste är så klart att vara en aktiv bloggare och en aktiv läsare (om man kommenterar någons blogg brukar ju den personen besöka din blogg, såvida du inte spammar så klart!)

Jag har nyligen testat två bra "trafik"-sajter som jag kan rekommendera;

Den första är Mer-Trafik och fungerar jättebra. Du får en länk som du ska lägga in som startsida i din webbläsare, och varje gång du öppnar din webbläsare länkas du till en ny blogg. För var 3:e blogg du besöker får du 2 nya besökare till din egen blogg. På Mer-Trafik får du två fördelar. Det självklara är ju att du får mer besökare till din blogg. Den andra fördelen är att du kommer i kontakt med nya bloggar som du kanske inte skulle hittat annars.

Den andra sidan heter Viraltrafik och fungerar lite annorlunda. För att bli medlem måste du följa 7 länkar och sedan fylla i en kod som visas efter 60 sek. Den första är en sponsorsida, den andra är den hemsida/blogg som har tipsat dig om sajten. Sedan kommer ytterligare 5 länkar du ska följa. Efter det går det ut på att värva nya medlemmar. Ju fler du värvar, dess då fler kommer att få din blogg som länk för att bli medlem.

Lycka till =)

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Sv: Ja allt som har med hormoner att göra verkar kunna ställa till med ordentliga problem. Inte alls kul! Framförallt är det illa hur läkare och barnmorskor inte verkar lyssna riktigt på många och undanhåller biverkningar. Jag har nog givit upp p-piller helt nu. Finns ju ingen vits att ta dem när man bara mår dåligt.



Trevlig blogg du har förresten!! :)

2009-08-16 @ 21:46:07
URL: http://www.skruttan.net
Postat av: Karin

Hej igen !

Vad kul att du fick nytta av mina länkar !

Jag tycker din blogg är bra, och bör absolut läsas av fler !

Det här är jättebra sätt att få fler besökare ( samtidigt som man hittar en massa bra sidor och bloggar att läsa - och en del skräp också förstås... =P )

Viraltrafik kommer att ta ett tag innan man märker, eftersom det bygger på att det går med folk i fler led innan det "ploppar" till, och man helt plötsligt får massor med folk... Men då.... =)



Lycka till idag nu !

2009-08-17 @ 06:22:47
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: M L I

Hej!



Tack =) jag har fått 150 poäng tror jag det var av dig, pga att du blev medlem på mer-trafik =)

2009-08-17 @ 18:59:46
Postat av: M L I

glömde skriva min blogg adress, hehe =)

2009-08-17 @ 19:00:24
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0