Vackra ögonfransar



I helgen var jag och köpte ögonfransfärg. Tillverkaren kallar det för en "40-dagars marcara", vilket inte stämmer så klart, en färg kan ju aldrig böja fransarna och ge dem volym på samma sätt som en mascara. För mig kändes det dock som ett bra alternativ eftersom mina ögin kliar om jag använder mascara varje dag.




Jag blev ganska nöjd faktiskt. Som att måla ögonfransarna med en rätt så gammal och torr mascara ungefär. Definitivt ett bra alternativ om man inte kan/orkar sminka sig varje dag. Man kan ju naturligtvis även göra det på salong, det blir väl lite bättre, men det kostar ju en hel del mer...

Nu tänker jag gå och lägga mig. Har sovmorgon, men jag tänkte försöka orka upp och städa iordning lite i lägenheten inför helgen.'

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0