Tillbaka till skolbänken



I morgon börjar jag plugga. Jag tror faktiskt inte att jag verkligen kommer att fatta det förrän jag sitter på uppropet. Trots att jag har sökt, fått svar, tackat ja, fått papper, registrerat mig och sagt upp mig från jobbet (för att bli återanställd på 25% som tur är). När man har haft samma rutin i flera år är hjärnan liksom inställd på att man ska fortsätta göra som man gjort innan, så fast än jag vet att jag ska på upprop i morgon vid elvatiden så tänker hjärnan saker i stil med "undrar hur länge jag jobbar i morgon" eller "undrar vad de kommer ta upp på mötet i morgon". Knäppt! Men fantastiskt kul ska det bli. Känns underbart att äntligen ha tagit ett nytt steg i livet. Ser ni fram emot skolstarten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0