Städtanten

De flesta människor blir överlyckliga av att få en riktigt lång och härlig sovmorgon. Jag hade tre möjligheter;

1: Vad de flesta säkert hade gjort, nämligen sovit så länge som möjligt

2: Vad jag borde ha gjort, nämligen powerwalkat runt Rocksjön

3: Vad jag gjorde, gick upp och städade i badrummet :-O

Nu måste jag hoppa in i duschen. I dag blir det skola först, sedan jobb och sedan eventuellt nattuppdrag i kväll. Funderar dock på att hoppa kvällens aktivitet och vara hemma och vila i stället. Känner mig fortfarande seg efter helgen :-S

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hade absolut valt första alternativet :P

2009-08-28 @ 22:39:29
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0