Något som är irriterande...

Jag är ganska ny i bloggvärlden, både som läsare och skrivare. En grej som jag har upptäckt, och som verkligen är fruktansvärt irriterande, är bloggare som kollar vilka ord som är mest eftersökta på till exempel Bloggportalen och sedan skriver ett helt meningslöst inlägg som inkluderar alla dessa ord, bara för att få fler besökare till sin blogg. Jag menar, om man söker på någon specifik bloggare (ska inte ta upp något specifikt exempel, då blir jag ju som "dom" :-P) gör man väl det för att man vill läsa just den bloggen och inte för att man vill läsa 40 andra bloggar som skriver om typ "veckans topp 10 bloggare" eller "vad jag tycker om olika kända bloggare". Jag förstår så klart att man som bloggare vill ha mer läsare, men det finns väl andra sätt? Ingen bloggläsare går väl in och kollar på en sådan blogg mer än en gång? Eller?



 

???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0