Fixa badrummet, äntligen =)

I kväll kommer mamma och Mike hem till oss för att hjälpa oss att sätta upp en duschstång i badrummet. De var här redan igår, men det visade sig ju att den duschdraperistången jag hade köpt var lite för lång för mitt lilla badrum... så klart ;-P Matilda handlar först och tänker sen...

Nu kommer det hur som helst bli kanonfint i badrummet. I stället för att duscha i halva rummet (jag har sån där rak duschdraperistång som man "spänner upp" mellan två väggar) ska jag ny ha en mindre fyrkantig duschhörna och sätta upp den snygga hyllan som jag fick av min syster i julklapp.



Passar med min tvättställshylla




Kommer nog bli jättefint =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0