Elefanter, del 2

Jag lovade ju innan att jag skulle lägga upp lite bilder från när vi red elefant i Thailand,




Elefanterna förbereder sig genom att äta ordentligt.




David tar plats




Hej lilla stora elefanten.




David leker "mahout" och styr elefanten.




Gick inte alls lite bra när jag skulle göra samma sak. Elefanten ville helst stå still och äta...




Den här bilden är inte så bra, men det är i alla fall jag som badar med elefanten.




När vi hade badat färdigt fick David åka elefant tillbaka till lägret. Jag fick gå =(




Avslutade med kokosnöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0