Den lugna dagen som försvann...

Så fram emot morgondagen. Skulle egentligen ha haft en föreläsning kl 10-12 och sedan gårr hem och softat. MEN nu ska jag till skolan en timma tidigare för att skriva rent vår gruppövning i linjär algebra. Efter föreläsningen måste jag jobba med min rituppgift, vilket jag misstänker kommer att ta en bra stund. SEN ska jag iväg och jobba. Skulle egensligen ha vart ledig, men upptäckte helt plötsligt att jag var inlagd på mertid, och eftersom jag gillar att ha pengar kan jag ju inte säga nej heller :-D. Så blev det med min lugna dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0