Börjar jag bli gammal?

I går var det fullt upp. Dagen började klockan åtta med informationsmöte och rundvandring på skolan. Nu i efterhand kan jag säga att dessa två var ganska onödiga att gå på för mig. Det mesta av den informationen vi fick hade jag redan läst på hemsidan och eftersom jag har obefintligt lokalsinne kommer det ändå ta ett halvår innan jag lär mig att hitta :-S. Efter att ha fått info på skolan på förmiddagen gick vi med faddrarna till Vätterstranden för overallcermoni. Jag var dock tvungen att åka och jobba vid halv tre så jag fick ingen overall, som tur är hjälpte min snälla klasskompis mig och tog min overall. Efter at jag hade slutat jobba bar det direkt iväg till Kåren för Caps (studentlek med kaptyler som går ut på en massa saker... men mest att få folk att dricka en massa...). Sedan hade vi en så kallad "mellanfest", i studentvärlden räcker det inte med förfest och efterfest. Kvällen avslutades på Kåren med party, party...

I dag är jag helt slut. Skulle egentligen varit i skolan vid halv nio i morse men jag orkade verkligen inte... Med tanke på att den infon vi fick igår kändes ganska överflödig så chansar jag på att det var liknande idag. Ska dock iväg på sk Akademisk Introduktion senare, en stund i alla fall. Måste jobba idag igen.




Massa studenter på stranden




Studenter och klädstreck




På Akademien (Studentkåren)




Dansgolv




En glad pedagog




Klasskompis Molle


Nu ska jag hoppa in i duschen så jag hinner till den där introduktionen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0