Torsdag

Ajaj, nu har jag inte hunnit skriva sedan igår. Så är det när man har fullt upp hela tiden med skola och jobb och kanske lite fest emellanåt =)=). Igår var en riktig heldag som började vid 08.15 med powerwalk. 10.00 (nåja, 10.15 då...) var jag i skolan och gick inte därifrån förrän 15.45. Från skolan gick jag direkt till jobbet och jobbade mellan 16.00 och 19.15. Efter jobbet blev det till att snabbt cykla hem så att jag skulle hinna före Malin och Emmy som var på väg hem till mig för en liten förfest. Kvällen avslutades på Kåren med dans, dans och ännu mer dans. På det hela taget en riktigt härlig dag, framför allt kvällen var hur rolig som helst.

I dag har jag varit i skolan på föreläsning i linjär algebra. Jag känner dock nu i efterhand att jag lika gärna kunde ha stannat hemma då vår vanliga föreläsare var borta och vi i stället hade en annan som bara gjorde allt ännu mer snurrigt. Turligt nog är det fortfarande två veckor kvar till tentan så förhoppningsvis hinner man lära sig allt någorlunda tills dess. Det blir ju fokus matte nu kan jag säga.

Nu ska jag limma lösnaglar en stund. I morgon bär det iväg till en kompis i Linköping på fest med zoo-tema. Så nu ska jag fixa mina klor :-D

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Riktigt fin blogg!:)

2009-10-01 @ 18:05:19
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0