Grillkväll, mys och en död geting



Började kvällen med ett glas vin i det härliga vädret =). Vädergudarna var snälla mot mig och bytte regnet mot sol lagom tills vi kom fram.




Fick sällskap av katten.




Sedan var det dags att tända grillen.




Grillade fläskfilé- och grönsaksgrillspett tillsammans med majskolvar, klyftpotatis och tzatsiki.




Inomhus höll jag på att trampa på en död jättegeting =(




Idag var jag ute och förmiddagsfotade lite.




Kommer inte ihåg vad dessa blommor heter, men vackra är de.

Hemma nu. Det regnar och blixtrar så picnic i Stadsparken får nog skjutas upp till en annan dag. Jag känner att jag skulle behöva städa lägenheten egentligen men känner mig inte helt  motiverad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0