Sleepy

Torsdag kväll. I morgon är det fredag. Jag har ganska fullt upp på schemat i morgon med skola på dagen, jobb på eftermiddagen och vänner på kvällen. Skönt att det snart är helg i alla fall =) Sitter och väntar på att David ska komma ut från toaletten. Jag lovar, han spenderar mycket mer tid därinne än vad jag gör! Sedan blir det sova för mig. Tidig morgon i morgon.

Jag hade egentligen tänkt ladda upp lite bilder, dock var publishme så segt att jag knappt kom in på bloggens sida så jag vågar inte ens tänka på hur lång tid det skulle ta att ladda upp en bild eller fler... Vet inte om det är min dator det är fel på eller om det är mitt internet som segar.

Nu blir det sängen i alla fall.
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej :) Söt blogg du har :) Ska vi följa varandra via blogglovin'? :)

2009-10-24 @ 20:09:55
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0