Sämst

Just nu är jag sämst. Ever. På att blogga, alltså =). Ni som läst mina tidigare inlägg vet varför. Skolan har tagit all min tid under de senaste två veckorna, men nu är det över för den här gången. Nu ska jag dock försöka skärpa mig och blogga lite mer. Besökstalet har av förklarliga skäl dalat rejält...

I kväll blir det en lugn myskväll med älsklingen. Jag var på torget förra helgen och köpte färska, närodlade majskolvar. Helt underbart goda, det går inte ens att jämföra med de frysta man kan köpa på ICA. Eller de färska man kan köpa på ICA, för den delen. Så ångkokt majskolv blir kvällsmat.

I dag har vi varit hemma och firat min mamma som fyllde år igår. Grattis i efterskott lilla mamma!



Höstpromenad. David, mamma och lilla Milla


Naturen visade sig från sin bästa sida



Jag bakar tårta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Blogg listad på Bloggtoppen.se
Vardagsbetraktelser bloggar
bloggstarts Topplista
Startblogg.se

RSS 2.0